Jakie standardy powinny spełniać dobre pokoje dla pracowników?
Mimo popularyzacji pracy w trybie home office nadal popularne są wyjazdy w delegacje pracowników różnych branż. Przebywanie z dala od rodziny może zmniejszać produktywność zatrudnionej osoby ze względu na poczucie samotności i brak komfortu w miejscu zamieszkania. Dlatego pokoje dla pracowników to nie tylko miejsca, w których można przespać noc, ale też zadbać o swoje podstawowe potrzeby. Przeczytaj o tym, jaki standard powinny spełniać!
Co musi znaleźć się pokoju pracowniczym?
Bez względu na to, ile osób będzie mieszkało w pomieszczeniu, każdy pracownik musi mieć dostęp do swojego:
łóżka wraz z materacem;
osobistego kompletu pościeli;
krzesła;
szafy lub wydzielonego w niej miejsca.
Takie wymagania stawiane są przez Ustawodawcę, co zobowiązuje właścicieli pokoi pracowniczych do ich spełnienia. Jak jednak sugeruje przedstawiciel Apartamentów Komfort z Częstochowy, obecny standard kwater dla pracowników wykracza daleko poza ww. wyposażenie. Do dyspozycji gości oddaje się również w pełni wyposażoną kuchnię, w której można przygotować posiłek, odgrzać go, spożyć i umyć naczynia. Poza tym w łazience dla pracowników przygotowane są niezbędne akcesoria typu pralka, suszarka na pranie, czy lustro. Znajdzie się też w niej przestrzeń na schowanie osobistych przyborów toaletowych. Nie można również zapomnieć o udogodnieniach, które przydają się w czasie wolnym. Tanie pokoje dla pracowników Częstochowie i okolicach są również wyposażone w telewizor, strefę wypoczynku wspólną dla wszystkich czy dostęp do Wi-Fi.
Jak wybrać odpowiednie pokoje pracownicze?
Standard wyposażenia pokoi pracowniczych ma kluczowe znaczenia dla komfortu przebywania w nich przez dłuższy czas. Jednak dla wielu osób liczą się też inne udogodnienia. Ze względu na elastyczne godziny pracy, czy potrzebę późniejszego powrotu do obiektu, dobrze wybierać hotel pracowniczy czynny 24h/dobę. Poza tym powinien być też wyposażony w parking i znajdować się w niewielkiej odległości od kluczowych miejsc, takich jak sklepy spożywcze czy apteka. Przed rezerwacją miejsc warto też sprawdzić na stronie internetowej obiektu, jaki dokładnie jest stan wszystkich pokoi. To uprzyjemni pobyt pracownikom i wpłynie pozytywnie na ich produktywność.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana